Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij De Roti Corner. Meer weten? Ontdek meer
Melanie
20 jun 2026 om 22:21
Smaakloos en weinig voor zoveel geld.
Sander
20 jun 2026 om 10:35
Eerste keer besteld, laten bezorgen in Goor. Was echt super lekker. Temperatuur was ook nog goed. Dit is zeker een aanrader.
Nick
1 jun 2026 om 16:05
perfect warm snel geleverd en altijd vriendelijke mensen
Jeffrey
31 mei 2026 om 19:11
gelevert 45 min na opgegeven tijd, geen excuus/uitleg/belletje.
Michelle
25 mei 2026 om 20:27
Het kwam 20 minuten later dan aangegeven. Het eten ziet er netjes uit. De verhouding (roti vegetarisch) was niet als verwacht. Erg weinig kousenband (1-2 eetlepels) en vooral veel pompoen. Jammer want ik ben dol op de kousenband!
Suzan
24 mei 2026 om 22:20
goed verpakt, goede bezorging. de extra's zoals zuur en aardappels in de wrap vond ik wat weinig maar dat kan met mijn smaak te maken hebben want ik vond het wat droog. Heerlijke smaak en voldoende vlees er in. Erg lekker!
Dennis
22 mei 2026 om 18:00
om half 3 vanmiddag nog extra gebeld dat ik dr bestelling graag om half 5 wou hebben komen we om kwart over 5 aan terwijl ik om 16.18 nog heb gebeld
Jou
21 mei 2026 om 14:02
Top bezorging
Jade
20 mei 2026 om 1:49
eten was er snel en smaakte goed , en een vriendelijke bezorgster!
Chris
14 mei 2026 om 9:32
Was weer helemaal super!!!